Blog de articole si resurse

Evita cheltuieli inutile la inceput de drum in online cu poze de produs 360 de calitate

O afacere profitabila in online incepe de fiecare data cu o idee buna, valoroasa. Continua cu o implementare cat mai profesionista si cu o optimizare cat mai bine facuta si pe termen lung. Dupa ce ai construit site-ul si il ai si online poti incepe sa il populezi cu produse si servicii, sa realizezi fiecare pagina de produs.

In paginile de produs vor exista trimiteri catre posibilitatile de comanda, stocuri, descrierea si pozele de produs. Fiecare produs are nevoie de o prezentare cat mai interesanta pentru a se putea vinde cat mai bine asa ca bugetul alocat pentru fotografiile de produs trebuie sa fie cat mai mare.

La inceput ai putea sa testezi terenul cu fotografii 2D cu zoom, insa s-ar putea sa pierzi destui bani si vanzarile sa nu fie cele dorite. In loc sa cheltuiesti destul de mult pe sedinte foto costisitoare poti sa apelezi de prima data la poze de produs 360. Fotografiile de produs 360 permit analizarea produselor oferite la vanzare din toate perspectivele, in vizualizatorul online fiecare detaliu poate fi observat, exista si zoom digital, fotografiile din care sunt facute aceste poze de produs 360 au rezolutie foarte mare asa ca se pot mari foarte mult, fara a se pierde nimic din calitatea imaginii initiale.

Clientii vor putea face aproape acelasi lucru ca in realitate, ca atunci cand se afla in magazine, pot avea produsul in fata ochilor si il pot roti pe toate partile ca sa observe tot ce e de observat. Firmele care se ocupa de astfel de fotografii pot pune la dispozitie mai multe variante de fotografii de produs 360 asa ca e bine sa stim spre ce sa ne orientam. Cum alegem pozele de produs 360?

In primul rand le solicitam de la firme cu experienta si cat mai multe astfel de fotogafii de produs realizate.

In al doilea rand alegem fotografii de produs cu rezolutii mari, apropiate de rezolutia permisa de fiecare pagina de produs, toate ofertele sunt personalizate asa ca puteti solicita orice rezolutie aveti nevoie.

In al treilea rand pozele de produs trebuie adaptate in functie de ce vindeti, vizualizatorul trebuie sa permita interactiune cat mai mare si zoom digital de calitate pe fiecare detaliu.

In al patrulea rand, unele firme ofera si imagini 3D, 360 pentru obiecte, pe diverse fundaluri, poze 360 cu pana la 72 de frame-uri, poze in format raw sau gif asa ca le veti prefera pe acestea pentru a putea folosi mai departe imaginile pentru editari ulterioare, promovare.

In al cincilea rand pozele de produs 360 ar trebui sa aiba un fundal cat mai deschis si adaptat celui al site-ului pentru a nu exista un contrast prea mare la nivel vizual.

FacebookGoogle+Twitter

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *